Η LG ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “BRAVE OPTIMISTS” ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΗΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ DNA

Το Όμορφο Εικονογραφημένο Βιβλίο αναδεικνύει την Αισιοδοξία και την Αφοσίωση των Εργαζομένων της LG

Η LG Electronics (LG) πρόκειται να λανσάρει το πρώτο βιβλίο της στα πλαίσια της παγκόσμιας καμπάνιας της που ευθυγραμμίζεται με την εντυπωσιακή πρωτοβουλία Life’s Good, η οποία στοχεύει στη διάδοση του εταιρικού μηνύματος αισιοδοξίας και χαράς σε όλο τον κόσμο.

Το βιβλίο είναι μια συλλογή από συναρπαστικές ιστορίες από νυν και πρώην εργαζόμενους της LG, οι οποίες αποτυπώνουν σε βάθος την αποφασιστικότητα, τη συμπόνια και την αισιοδοξία που χαρακτηρίζουν τους “ανθρώπους της LG”. Αποτελείται από 28 κεφάλαια που χωρίζονται σε τέσσερις ενότητες: Τις τρεις βασικές αξίες της LG – “Ασυμβίβαστη εμπειρία πελάτη”, “Ανθρωποκεντρική καινοτομία” και “Ζεστασιά για να τροφοδοτεί ένα χαμόγελο” – και στη συνέχεια μια ενότητα αφιερωμένη στους “Γενναίους αισιόδοξους”.

Μεταξύ αυτών που έδωσαν συνέντευξη για το βιβλίο είναι ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος William Cho, ο οποίος ενσαρκώνει την κουλτούρα αισιοδοξίας και φιλοδοξίας της εταιρείας για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους. Το βιβλίο καλύπτει καθοριστικές στιγμές στην ιστορία της LG, από την είσοδο της εταιρείας στην αγορά των ΗΠΑ μέχρι την ανάπτυξη διαφόρων πρωτοποριακών προϊόντων, όπως το ψυγείο InstaViewTM, η εύκαμπτη τηλεόραση LG SIGNATURE OLED R και ο εξαιρετικά ελαφρύς φορητός υπολογιστής LG gram. Παρέχει επίσης πληροφορίες για το πώς οι επιχειρηματικές μονάδες της LG, όπως η εταιρεία Vehicle Component Solutions Company, επεκτείνονται συνεχώς για να γίνουν βασικοί μοχλοί μελλοντικής ανάπτυξης. Επιπλέον, το βιβλίο εμβαθύνει στην ιστορία πίσω από τη γνωστή εταιρική υπόσχεση Life’s Good.

“Το νέο μας βιβλίο γιορτάζει τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας μας, μοιράζοντας τις ιστορίες των εργαζομένων μας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε και ξεπεράσαμε μαζί με γενναία αισιοδοξία και αμείλικτη αποφασιστικότητα”, δήλωσε ο Kim Hyo-eun, αντιπρόεδρος και επικεφαλής του τμήματος Brand Management της LG. “Αναδεικνύει επίσης τη δέσμευση για καινοτομία που συνεχίζει να μας ωθεί στο ταξίδι μας για να γίνουμε η εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής”.

Η αγγλική έκδοση του βιβλίου “Brave Optimists” θα είναι διαθέσιμη σε μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου στα παγκόσμια καταστήματα ηλεκτρονικών βιβλίων μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Τα δικαιώματα από τις πωλήσεις θα στηρίξουν έργα κοινωνικής συνεισφοράς που ευθυγραμμίζονται με την αποστολή της LG να δημιουργήσει μια Καλύτερη Ζωή για όλους.

Comments are closed.