Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Η Γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία Ζητά Ισορροπία για την Ανταγωνιστικότητά της

Η VDA προτείνει μια πιο ευέλικτη εφαρμογή της RED III για να διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του κλάδου.

Η VDA, ο κορυφαίος σύνδεσμος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ζητά από την κυβέρνηση να υιοθετήσει μια πιο ευέλικτη προσέγγιση στην εφαρμογή της Διευθυντικής Οδηγίας για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (RED III).

Ο στόχος είναι να ενθαρρυνθεί η ανάπτυξη των ανανεώσιμων καυσίμων, χωρίς να θυσιάζεται η βιωσιμότητα των παραδοσιακών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η VDA υποστηρίζει ότι η Γερμανία χρειάζεται μια στρατηγική που να συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση με τα ανανεώσιμα καύσιμα για να επιτύχει τους στόχους της για τη μείωση των εκπομπών CO2.

Η VDA επισημαίνει ότι η χώρα θα χρειαστεί να διατηρήσει ένα σημαντικό αριθμό οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για τα επόμενα χρόνια, παρά την αύξηση της ηλεκτροκίνησης. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, προτείνει την ενίσχυση των ανανεώσιμων καυσίμων και την αναθεώρηση ορισμένων ρυθμιστικών πλαισίων.

Η VDA πιστεύει ότι μια τέτοια προσέγγιση θα βοηθήσει τη Γερμανία να επιτύχει τους κλιματικούς της στόχους, ενώ παράλληλα θα διασφαλίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας.

Περιλαμβάνει έναν μακροπρόθεσμο στόχο και μια ποσόστωση αερίων του θερμοκηπίου (GHG) που, εάν υπερβεί, θα αυξάνεται αυτόματα μέσω ενός μηχανισμού για τη διατήρηση των κινήτρων επένδυσης σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Η Πρόεδρος της VDA, Hildegard Muller, δήλωσε: “Η Ευρώπη μπορεί να επιτύχει τους στόχους μείωσης των εκπομπών CO2 μόνο με μια πορεία που είναι ανοιχτή σε όλες τις δυνατές λύσεις και τεχνολογίες. Οι πολιτικοί καλούνται να δημιουργήσουν κίνητρα για την αύξηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και έτσι να εγγυηθούν και να προωθήσουν τις επενδύσεις.”

Η RED III αναθεωρήθηκε το 2023. Στόχος της είναι τα κράτη μέλη της ΕΕ να μεταβαίνουν μακροπρόθεσμα τον τομέα των μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα, στο πλαίσιο του στόχου της για το κλίμα.

Συζητά την επέκταση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στον τομέα των μεταφορών, με έμφαση στην υποδομή φόρτισης και τα βιώσιμα καύσιμα.

Τα ανανεώσιμα καύσιμα προσφέρουν τη δυνατότητα να επιτρέψουν τη μακροπρόθεσμη λειτουργία του υπάρχοντος στόλου οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης με έναν τρόπο που είναι σε μεγάλο βαθμό ουδέτερος ως προς το κλίμα.

Ωστόσο, μπορεί επίσης να ενθαρρυνθεί η αυξημένη υιοθέτηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών, όπως τα φορτηγά με κυψελίδες καυσίμου.

Η Muller εξήγησε: “Το γεγονός είναι: η αύξηση της ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των οχημάτων υδρογόνου στον τομέα των εμπορευματικών οχημάτων, θα επιτρέψει σημαντικές εξοικονομήσεις CO2 τα επόμενα χρόνια. Ταυτόχρονα, αυτό δεν είναι αρκετό, καθώς θα υπάρχουν ακόμα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στη Γερμανία για μεγάλο χρονικό διάστημα.”

Πρόσθεσε: “Ακόμη και αν επιτευχθεί ο στόχος της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για 15 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, τουλάχιστον 40 εκατομμύρια αυτοκίνητα και φορτηγά με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα κυκλοφορούν ακόμα στους γερμανικούς δρόμους.”

Έτσι, η VDA καλεί επίσης για ένα υποποσοστό 5% για τα ανανεώσιμα καύσιμα μη βιολογικής προέλευσης Renewable Fuels of Non-Biological Origin  (RFNBOs) έως το 2030.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, όπως όπως φαίνεται στο εθνικό σχέδιο ενέργειας και κλίματος αναμένει μεγαλύτερη ανάγκη για RFNBO από ό,τι στην RED III.

Η VDA προτείνει επίσης την αναθεώρηση της πολλαπλής μέτρησης έως το 2030, που σημαίνει ότι η ενέργεια που τοποθετείται στην αγορά θα μετρηθεί πολλές φορές.

Ο σκοπός είναι να ενθαρρυνθεί η επένδυση σε ορισμένες ανανεώσιμες τεχνολογίες και η επέκταση της αγοράς.

T

Trending

N

NeWsLetteR

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΟ MAILBOX ΣΑΣ!

Read Next