«Μην οδηγείς αν έχεις πιεί» Η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος από την Touchpoint Strategies
Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος με κεντρικό μήνυμα «Μην οδηγείς αν έχεις πιεί». Σκοπός της καμπάνιας αποτελεί η ευαισθητοποίηση των οδηγών σχετικά με τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Η καμπάνια τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Αστυνομίας.
Η Touchpoint Strategies εκπόνησε τη στρατηγική, το concept και τη δημιουργική εκτέλεση της νέας καμπάνιας της ΕΑΕΕ. Η καμπάνια προβάλλεται σε στάσεις λεωφορείων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, σε κεντρικά σημεία υψηλής κυκλοφορίας, στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Comments are closed.