Wind: Αύξηση εσόδων το 3ο τρίμηνο του 2021

Άνοδο στα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κατά 7,4% ανακοίνωσε η Wind.

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το Γ’ τρίμηνο του 2021 ανακοίνωσε η WIND Ελλάς, σύμφωνα με τα Διεθνή Χρηματοοικονομικά Πρότυπα (IFRS).

Κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου 2021 η WIND πέτυχε σημαντική ανάπτυξη εσόδων και συνδρομητικής βάσης, ενώ σημείωσε πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους.

«Παραμένουμε βέβαιοι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, καθώς αξιοποιούμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας και την εμπορική δυναμική που έχουμε δημιουργήσει από την αρχή του χρόνου. Κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου συνεχίσαμε να σημειώνουμε πρόοδο, έναντι των στρατηγικών και οικονομικών μας στόχων, με τα έσοδα από υπηρεσίες να παρουσιάζουν αύξηση σε ετήσια βάση λόγω των ισχυρών εμπορικών επιδόσεων και των αυξημένων ξένων επισκεπτών κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου.», σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα του Γ’ τριμήνου 2021, ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες διαμορφώθηκαν στα 141,7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση  κατά 7,4% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη (EBITDAaL) ανήλθαν στα 40,7 εκατ. ευρώ με το περιθώριο στο 28,7%.

Όπως ανακοίνωσε η WIND, παρουσιάζεται αύξηση 5 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers ως να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020.

Ενισχυμένο παρουσιάζεται και το πελατολόγιο της εταιρείας, αφού το γ’ τρίμηνο έκλεισε με αύξηση 6,8% στους πελάτες κινητής με συμβόλαιο και 2,5% στους πελάτες σταθερής σε σχέση με το τέλος Σεπτεμβρίου 2020. Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 5,2% στα 273.000, ενώ οι πελάτες οπτικών ινών (NGA) αυξήθηκαν κατά 38,9% σε ετήσια βάση στους 286.000 με τις συνολικές γραμμές οπτικών ινών που έχει υλοποιήσει η WIND να ανέρχονται πλέον στις 431.000. Ακόμη, οι εταιρικοί πελάτες αυξήθηκαν κατά 5,2% στις 84.000, ενώ το 10% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια

H εταιρεία, όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της, «παραμένει πιστή στη στρατηγική της για αύξηση του πελατολογίου της, επενδύοντας δυναμικά στην επέκταση του δικτύου κινητής τηλεφωνίας 5G και τη διείσδυση των δικτύων οπτικών ινών (FTTC/FTTH), καθώς και την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της».

Comments are closed.