Η Teleperformance λαμβάνει για 10η συνεχή χρονιά πιστοποίηση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την Verego

Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή digital business services, ανακοίνωσε την εταιρική πιστοποίηση Social Responsibility Standard (SRS) που έλαβε από την Verego για 10η συνεχή χρονιά

Η Teleperformance λαμβάνει για 10η συνεχή χρονιά πιστοποίηση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την Verego

  • Πλήρης πιστοποίηση σε πέντε τομείς: ηγεσία, ηθική, ανθρώπινο δυναμικό, κοινότητα και περιβάλλον
  • Αναγνώριση της Teleperformance ως CSR Thought Leader από τη Verego, πληρώντας και ξεπερνώντας τα σημεία αναφοράς σε ολόκληρο τον κλάδο
  • Συνεχής ανάληψη ευθύνης και βελτίωση των επιδόσεων της εφοδιαστικής αλυσίδας, με δέσμευση για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος

 Η Teleperformance, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή digital business services, ανακοίνωσε την εταιρική πιστοποίηση Social Responsibility Standard (SRS) που έλαβε από την Verego για 10η συνεχή χρονιά.
Για ακόμα μία φορά, η βαθμολογία που συγκέντρωσε η εταιρεία για την πιστοποίηση ήταν ανάμεσα στις υψηλότερες, και στις πέντε κατηγορίες του κλάδου.

«Οι προσπάθειες της Teleperformance να αντιμετωπίσει κοινωνικά ζητήματα και να συνεχίσει να ενισχύει την ηθική λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο του οργανισμού, επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή της για ουσιαστικές δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR)», ανέφερε σε δήλωσή του ο Fran McNulty, Lead Certification Assessor στη Verego. «Αντιμετωπίζοντας την πρόκληση της εφαρμογής πολιτικών ΕΚΕ σε μια παγκόσμια επιχείρηση, η Teleperformance έχει μια σημαντική ευκαιρία να βρεθεί, μέσα από τον θετικό αντίκτυπο των δράσεών της, στην κορυφή του κλάδου».

Η SRS πιστοποίηση σε επίπεδο επιχείρησης, βασίζεται σε μια 6μηνη αξιολόγηση των διαφορετικών δραστηριοτήτων της Teleperformance, σε 26 τοποθεσίες παγκοσμίως1. Η αξιολόγηση της Verego περιλαμβάνει τον έλεγχο περισσότερων από 100 εταιρικών υλικών και εγκαταστάσεων, αναφορικά με τις δράσεις CSR της εταιρείας, τις πολιτικές και τις διαδικασίες (έρευνα στην οποία συμμετείχε το 10% των υπαλλήλων σε κάθε τοποθεσία που αξιολογήθηκε πρόσφατα) και επιθεώρηση του χώρου που ελέγχει το βαθμό εναρμόνισης με την CSR προσέγγιση της Teleperformance.

Comments are closed.