Η Macan θέτει νέα πρότυπα με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV από την Porsche

Η Porsche παρουσιάζει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της: η νέα Macan με συστήματα μετάδοσης κίνησης έως 470 kW (639 ίπποι) εγγυάται κορυφαία ηλεκτρική απόδοση σε κάθε τύπο εδάφους και εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός σπορ αυτοκινήτου συνδυάζονται με γρήγορη φόρτιση υψηλής απόδοσης έως 270 kW και αυτονομία μέχρι και 613 km κατά WLTP.

Δέκα χρόνια μετά την κυκλοφορία της στην αγορά η Porsche Macan υποδέχεται τη δεύτερη γενιά μοντέλων της, που αυτήν τη φορά είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Χάρη στον προοδευτικό, διαχρονικό σχεδιασμό τους, τις χαρακτηριστικές επιδόσεις Porsche, τη μεγάλη αυτονομία και την εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, η νέα Macan 4 και η νέα Macan Turbo αναμένεται να ικανοποιήσουν στο έπακρο τις απαιτήσεις των πελατών της Porsche που επιλέγουν ένα SUV. «Η Macan περνάει σε ένα τελείως νέο επίπεδο – με εξαιρετική ηλεκτρική απόδοση, τη νέα τεχνολογία Porsche Driver Experience και πολύ εντυπωσιακό design» αναφέρει ο Oliver Blume, Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche AG, με αφορμή την παγκόσμια πρώτη παρουσίαση στη Σιγκαπούρη.

Σε συνδυασμό με το σύστημα Launch Control, η Macan 4 αποδίδει ισχύ overboost έως 300 kW (408 ίπποι), ενώ η Macan Turbo εντυπωσιάζει με τα έως 470kW (639ίπποι). Η μέγιστη ροπή είναι 650 και 1.130 Nm, αντίστοιχα, διασφαλίζοντας εξαιρετικές οδηγικές επιδόσεις. Η Macan 4 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h μέσα σε 5,1 δευτερόλεπτα, ενώ η Macan Turbo σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα. Οι τελικές ταχύτητες των δύο μοντέλων είναι 220 και 260 km/h, αντίστοιχα.

Νέα τεχνολογία Premium Platform Electric με αρχιτεκτονική στα 800 V

Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου στο κάτω μέρος του αμαξώματος, με μικτή χωρητικότητα 100 kWh, από τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν ενεργά έως και 95 kWh. Η μπαταρία υψηλής τάσης είναι κεντρικό στοιχείο στην καινοτόμο τεχνολογία Premium Platform Electric (PPE) με αρχιτεκτονική στα 800 V, την οποία η Porsche χρησιμοποιεί για πρώτη φορά στη νέα Macan. Η ισχύς φόρτισης DC φτάνει τα 270 kW, με την μπαταρία να φορτίζεται από το 10 στο 80% μέσα σε περίπου 21 λεπτά σε κατάλληλο σταθμό ταχείας φόρτισης. Σε σταθμούς 400 V, ένας διακόπτης υψηλής τάσης στο εσωτερικό της μπαταρίας ενεργοποιεί τη λειτουργία «bank charging» χωρίζοντας την μπαταρία 800 V σε δύο μπαταρίες, η καθεμία με ονομαστική τάση 400 V. Έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετικά αποδοτική φόρτιση, με έως και 135 kW, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος ενισχυτής υψηλής τάσης. Η οικιακή φόρτιση AC αγγίζει τα 11 kW.

Σπορ αναλογίες με σχεδιαστικές γραμμές ενός coupé

Χάρη στις πιο έντονες αναλογίες και το σχεδιαστικό DNA της Porsche η νέα Macan εντυπωσιάζει με τη δυναμική και επιβλητική της εμφάνιση.

Η ήπια κλίση του καπό και οι έντονες γραμμές των φτερών προσδίδουν στη βασική έκδοση του SUV, με μήκος 4.784 mm, πλάτος 1.938 mm και ύψος 1.622 mm, δυναμική εμφάνιση ακόμη και όταν είναι σε στάση. Η νέα Macan διατίθεται με τροχούς έως 22’’ με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων μπροστά και πίσω. Το μεταξόνιο, με μήκος κατά 86 mm μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο (2.893 mm), αντισταθμίζεται από μικρότερου μήκους προεξοχές μπροστά και πίσω. Οι προβολείς χωρίζονται σε δύο μέρη: η επίπεδη άνω μονάδα φώτων με φώτα ημέρας τεσσάρων σημείων είναι ενσωματωμένη στα φτερά και αναδεικνύει το πλάτος του αυτοκινήτου, τη στιγμή που η κεντρική μονάδα προβολέων με προαιρετική τεχνολογία Matrix LED έχει τοποθετηθεί λίγο πιο χαμηλά στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Η χαρακτηριστική αεροδυναμική γραμμή της Porsche «σβήνει» αρμονικά στο επίπεδο πίσω παράθυρο. Σε συνδυασμό με τις πόρτες χωρίς πλαίσιο και τα χαρακτηριστικά πλαϊνά, το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά κομψό, σπορ σχεδιασμό. Οι ώμοι του αυτοκινήτου είναι τονισμένοι προσδίδοντας στο πίσω μέρος του εντυπωσιακά «μυώδη» εμφάνιση. Το λογότυπο της Porsche είναι πλέον τοποθετημένο κεντρικά στο πίσω μέρος με εμβληματικό 3D φωτισμό.

Δύο χώροι αποσκευών και μεγαλύτερος εσωτερικός χώρος

Η νέα Macan είναι ένα προσανατολισμένο στην απόδοση SUV με εξαιρετική πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, κορυφαίας ποιότητας εξοπλισμό και ευρύχωρη διαρρύθμιση. Με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εξοικονομήθηκε περισσότερος χώρος αποσκευών στο εσωτερικό της Macan. Ανάλογα με το μοντέλο και τον εγκατεστημένο εξοπλισμό, η χωρητικότητα πίσω από το ενιαίο κάθισμα φτάνει τα 540 l (διαμόρφωση φορτίου). Επιπλέον, υπάρχει ένας δεύτερος χώρος αποσκευών μπροστά, με χωρητικότητα 84 l.

Οδηγική εμπειρία: προηγμένη υπολογιστική ισχύς και συνδεσιμότητα

Η Macan διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας σύστημα οπτικής παρουσίασης και λειτουργικό σχεδιασμό με έως και τρεις οθόνες, στις οποίες περιλαμβάνεται η ανεξάρτητη κυρτή οθόνη 12,6’’ του πίνακα οργάνων και η κεντρική οθόνη 10,9’’. Για πρώτη φορά, ο συνεπιβάτης μπορεί πλέον να βλέπει πληροφορίες, να προσαρμόζει ρυθμίσεις στο σύστημα infotainment ή να κάνει video streaming μέσω της δικής του προαιρετικής οθόνης 10,9’’ ενώ το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.

Από το 2014, η Porsche έχει παραδώσει περισσότερα από 800.000 μοντέλα Macan παγκοσμίως. Αυτή η μεγάλη επιτυχία αναμφίβολα θα συνεχιστεί με τον αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχό της, που παράγεται με ουδέτερες καθαρές εκπομπές άνθρακα στο εργοστάσιο της Porsche στη Λειψία. Τα νέα μοντέλα αναμένεται να παραδοθούν στους πρώτους πελάτες κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Οι τιμές, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και ειδικού ανά χώρα εξοπλισμού, ξεκινούν στη Γερμανία από € 83.993 για τη Macan 4 και € 114.576 για τη Macan Turbo.

Comments are closed.