Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που η Tesla συμφώνησε να ανοίξει το δίκτυο Supercharger της για ηλεκτρικά οχήματα άλλων κατασκευαστών, όπως η General Motors και η Ford. Ωστόσο, το δίκτυο των σχεδόν 30.000 ταχυφορτιστών της Tesla στις ΗΠΑ και τον Καναδά παραμένει ακόμα μη διαθέσιμο για οχήματα εκτός Tesla, σύμφωνα με μια αναφορά της New York Times.
Αυτές οι καθυστερήσεις έρχονται σε μια περίοδο πτώσης των πωλήσεων, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Παράλληλα, ακολουθούν την απόφαση του CEO της Tesla, Έλον Μασκ, νωρίτερα φέτος, να μειώσει την ομάδα Supercharger της εταιρείας.
Την περασμένη εβδομάδα, η Tesla ανακοίνωσε στο X ότι έχει αυξήσει την παραγωγή του προσαρμογέα NACS (North American Charging Standard), τον οποίο θα χρειάζονται οι οδηγοί άλλων ηλεκτρικών οχημάτων που είναι εξοπλισμένα με θύρες CCS (Combined Charging System) για να χρησιμοποιήσουν τους φορτιστές της Tesla. Παρ’ όλα αυτά, παραμένει ασαφές πόσο γρήγορα αυτοί οι προσαρμογείς θα φτάσουν στα χέρια των πελατών.