Η φόρτιση αυτοκινήτων είναι πια…στη μόδα!

Σύμφωνα με την BP, η φόρτιση των αυτοκινήτων θα επιφέρει πολύ περισσότερα κέρδη σε σχέση με τον ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων με καύσιμα.

Στόχος μεγάλων εταιριών αυτοκινήτων είναι πια η απαλλαγή από το πετρέλαιο με το βλέμμα τους να είναι εμφανώς στραμμένο στην ηλεκτροκίνηση και ίσως, σιγά – σιγά, προς το καύσιμο του υδρογόνου. Μία από αυτές είναι η BP η οποία εκφράζει ξεκάθαρα την επιθυμία της προς την φόρτιση των αυτοκινήτων, που όπως εκτιμάται θα επιφέρει πολύ περισσότερα έσοδα από τον κλασσικό ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων με καύσιμα, εκφράζοντας παράλληλα την ξεκάθαρη τάση της νέα εποχής αυτοκινήτων. 

Η BP δηλώνει ότι οι ταχυφορτιστές της βρίσκονται ένα βήμα πριν εξασφαλίσουν στην εταιρεία μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τον «παραδοσιακό» ανεφοδιασμό με υγρά καύσιμα. Αν μη τι άλλο, κάτι τέτοιο θα αποτελέσει ένα καταλυτικό σημείο για την BP που έχει ως βασικό στόχο να αποστασιοποιηθεί σταδιακά από το πετρέλαιο και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας. Φυσικά, όλες οι εταιρίες του κλάδου της BP έχουν πλέον ως στόχο τους την παντελή απομάκρυνση από το πετρέλαιο και βλέπουν την ηλεκτροκίνηση ως το μέλλον τους.

Γιατί συμβαίνει αυτό; Η αλήθεια είναι πως η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποτελεί εδώ και χρόνια μια ζημιογόνο επιχείρηση στο σύνολό της για την BP και τους ανταγωνιστές της, καθώς επενδύουν αυτή τη στιγμή πολλά κεφάλαια στην επέκτασή thw. Ωστόσο, το συγκεκριμένο τμήμα της BP αναμένεται να γίνει κερδοφόρο πριν από το 2025 ως προς το περιθώριο κέρδους και μάλιστα πιο κερδοφόρο από τον ανεφοδιασμό με καύσιμα.

Ειδικότερα, «αν συγκρίνουμε το ρεζερβουάρ καυσίμου και μια διαδικασία γρήγορης φόρτισης, πλησιάζουμε σε ένα σημείο όπου τα βασικά στοιχεία της επιχείρησης για τη δεύτερη είναι καλύτερα από εκείνα της πρώτης», δήλωσε η επικεφαλής πελατών και προϊόντων της BP, Emma Delaney.

Πολύ ισχυρή η ζήτηση στην Ευρώπη

Τα πράγματα έχουν αρχίσει να αλλάζουν σημαντικά στην Ευρώπη , όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων. Όλο και περισσότερες εταιρίες απομακρύνονται καθημερινά από τον παραδοσιακό ανεφοδιασμό των αυτοκινήτων με καύσιμα όπως το πετρέλαιο ή η βενζίνη και στρέφονται προς τα ηλεκτρικά οχήματα. 

Η ισχυρή και αυξανόμενη ζήτηση για ταχυφορτιστές στην Ευρώπη έχει ήδη φέρει σε αντίστοιχα επίπεδα τα περιθώρια κέρδους έναντι του παραδοσιακού ανεφοδιασμού με βενζίνη, προσέθεσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της BP.

Ωστόσο, δεν αποκάλυψε τα κέρδη ή τις ζημίες για τη φόρτιση EV ή πότε το συνολικό κέρδος από την επιχείρηση θα μπορούσε να επισκιάσει το παραδοσιακό καύσιμο. Το 2020 η BP ανέφερε μικτά περιθώρια κέρδους στις λιανικές πωλήσεις καυσίμων ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με το τμήμα πελατών και προϊόντων της να «γράφει» καθαρά κέρδη ύψους 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους εννέα μήνες του 2021.

Comments are closed.