Tα plug-in υβριδικά καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά

Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά οχήματα που βρίσκονταν σε κίνηση σε καθημερινή βάση.

Tα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από τα ηλεκτρικά και περισσότερα καύσιμα από τα παραδοσιακά οχήματα εσωτερικής καύσης, με τις εκπομπές των ρύπων να είναι 3 έως σχεδόν 4 φορές υψηλότερες από αυτές που αναφέρουν οι κατασκευαστές.

Αυτό ήταν το αποτέλεσμα μιας έρευνας που πραγματοποίησε η γερμανική περιβαλλοντική οργάνωση Deutsche Umwelthilfe, έπειτα από ανάλυση των στοιχείων που συλλέχθηκαν από οχήματα εσωτερικής καύσης και υβριδικά οχήματα που βρίσκονταν σε κίνηση σε καθημερινή βάση.

Τα στοιχεία έδειξαν ότι τα plug-in οχήματα μπορούν να εκπέμπουν έως και 499 γρ διοξειδίου του άνθρακα/χλμ, ενώ το όριο για τους στόλους στην ΕΕ είναι μόλις 95 γρ.

Αιτιολογώντας τα στοιχεία, η Deutsche Umwelthilfe επισήμανε ότι οι μεγάλες διαφορές με τις δηλωμένες εκπομπές που αναφέρουν οι κατασκευαστές δημιουργούνται λόγω των μετρήσεων που έχουν γίνει σε εργαστηριακές συνθήκες και με το γεγονός ότι η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη. Στην καθημερινή χρήση, αυτές οι ιδανικές συνθήκες δεν υπάρχουν και οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων δεν έχουν πάντα πρόσβαση σε σταθμό φόρτισης ή χρόνο για να πραγματοποιήσουν έναν πλήρη κύκλο φόρτισης και ως εκ τούτου χρησιμοποιούν περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην περίπτωση των SUV που διαθέτουν μεγάλους κινητήρες, αυτό μεταφράζεται σε πολύ υψηλές εκπομπές ρύπων. Το αποτέλεσμα μιας άλλης ανάλυσης στην οποία πήραν μέρος 100.000 οδηγοί από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ και την Κίνα έδειξαν ότι οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν την ηλεκτρική ενέργεια μόνο στο 37% των συνολικών αποστάσεων.

Comments are closed.