Δύο μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων που λειτουργούν με μπαταρίες νατρίου κατασκευάστηκαν στην Κίνα.

Τα δύο μοντέλα διαθέτουν μπαταρίες νατρίου από την Farasis Energy και την Hina Battery, σηματοδοτώντας ένα βήμα πιο κοντά στη μεγάλης κλίμακας χρήση των νέων, χαμηλότερου κόστους μπαταριών. Δύο μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων (EV) που λειτουργούν με μπαταρίες νατρίου έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής στην Κίνα, σηματοδοτώντας ότι οι νέες, χαμηλότερου κόστους μπαταρίες είναι πιο κοντά στο να χρησιμοποιηθούν σε μεγάλη κλίμακα.

Ένα μοντέλο που λειτουργεί με μπαταρίες νατρίου κατασκευάστηκε από την Farasis Energy σε συνεργασία με την JMEV, μια μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων που ανήκει στην Jiangling Motors Group, και βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στις 28 Δεκεμβρίου, σύμφωνα με τον κατασκευαστή των μπαταριών. Το μοντέλο, που βασίζεται στο EV3 της JMEV, έχει εμβέλεια 251 χλμ και είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο κατηγορίας A00 που λειτουργεί με μπαταρίες νατρίου και κατασκευάστηκε από την Farasis Energy σε συνεργασία με την JMEV.
Το JMEV EV3 είναι ένα συμπαγές, ηλεκτρικό όχημα με εμβέλεια 301 χλμ και χωρητικότητα μπαταρίας 31,15 kWh για τις δύο εκδόσεις του με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Οι τιμές εκκίνησης για αυτές τις δύο εκδόσεις είναι 8.000 EUR και 8.600 EUR, αντίστοιχα.

 

Η έκδοση του μοντέλου με μπαταρία νατρίου ξεκινά από 7.500 EUR, με χωρητικότητα μπαταρίας 21,4 kWh και εμβέλεια 251 χλμ, σύμφωνα με τις  προδιαγραφές του. Οι μπαταρίες νατρίου-ιόντων της Farasis Energy που βρίσκονται επί του παρόντος σε παραγωγή έχουν πυκνότητες ενέργειας στο εύρος των 140-160 Wh/kg, και τα κύτταρα των μπαταριών έχουν περάσει δοκιμές που περιλαμβάνουν τρύπημα, υπερφόρτιση και εξώθηση, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η Farasis Energy θα λανσάρει τη δεύτερη γενιά μπαταριών νατρίου-ιόντων το 2024 με πυκνότητα ενέργειας 160-180 Wh/kg, δήλωσε.
Μέχρι το 2026, η επόμενη γενιά προϊόντων μπαταριών νατρίου-ιόντων θα έχει πυκνότητα ενέργειας 180-200 Wh/kg.

Στις 27 Δεκεμβρίου, ο κατασκευαστής μπαταριών Hina Battery ανακοίνωσε ότι ένα μοντέλο που λειτουργεί με μπαταρίες νατρίου-ιόντων, το οποίο κατασκεύασε από κοινού με την Anhui Jianghuai Automobile Group Corp (JAC), βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.

Το μοντέλο είναι μια νέα παραλλαγή του Yiwei 3, του πρώτου μοντέλου κάτω από τη νέα μάρκα Yiwei της JAC, και χρησιμοποιεί τα κυλινδρικά κύτταρα νατρίου-ιόντων της Hina Battery. Οι παραδόσεις όγκου του μοντέλου Yiwei που εξοπλίζεται με μπαταρίες νατρίου-ιόντων αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2024, σύμφωνα με την Hina Battery.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν χθες από την Hina Battery, οι δύο συνεργάζονται για να κατασκευάσουν ένα όχημα παραγωγής που λειτουργεί με μπαταρίες νατρίου-ιόντων βασισμένο στο Yiwei 3.

 

Η Hina Battery και η Sehol – μια κοινοπραξία μεταξύ της JAC και της Volkswagen Anhui – θα κατασκευάσουν κοινώς ένα δοκιμαστικό όχημα με μπαταρίες νατρίου-ιόντων βασισμένο στο μοντέλο Sehol E10X της δεύτερης, σύμφωνα με μια δήλωση της εταιρείας.

Το πακέτο μπαταριών του δοκιμαστικού οχήματος έχει χωρητικότητα 25 kWh και πυκνότητα ενέργειας 120 Wh/kg. Το μοντέλο έχει εμβέλεια 252 χλμ και υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση 3C έως 4C. Το πακέτο μπαταριών χρησιμοποιεί κύτταρα με πυκνότητα ενέργειας 140 Wh/kg.

 

Comments are closed.