efood: Σταθερή προσφορά για την κοινωνία και το περιβάλλον και το 2022

Η εταιρεία δημοσιοποίησε τον κοινωνικό της απολογισμό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Το efood έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά και την προστασία του περιβάλλοντος, ως αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας του και ως ενεργό μέρος της αποστολής του. Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο έκδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κατέγραψε το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε, για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό, την αρμονική σύνδεση δηλαδή της ανάπτυξής του, με την αντίστοιχη διεύρυνση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού του αποτυπώματος.

Love Delivered: στήριξη του έργου 25 μη κερδοσκοπικών οργανισμών

Το efood στήριξε το έργο 25 μη κερδοσκοπικών και φιλανθρωπικών οργανώσεων, όπως το Κέντρο Προστασίας Δασών Βύρωνα, το Save a Greek Stray, το τμήμα μπάσκετ του Holargos BC για παιδιά στο φάσμα αυτισμού, πρόσφερε 220.000 γεύματα σε παιδιά άπορων οικογενειών, σε συνεργασία με την Ένωση Μαζί για το Παιδί, ενώ με την STEPS, τον οργανισμό που παρέχει στήριξη και βοήθεια σε ανθρώπους που ζουν σε κατάσταση αστεγίας και μέσα από δωρεές των χρηστών του, δόθηκαν 54 εβδομαδιαία πακέτα τροφίμων και ειδών υγιεινής σε ανθρώπους και οικογένειες σε ανάγκη.

Ανταποκρινόμενο θετικά στην ανθρωπιστική κρίση, ως αποτέλεσμα του πολέμου στην Ουκρανία και σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, το efood συγκέντρωσε 34.696 ευρώ από δωρεές 20.200 χρηστών, ποσό που διπλασίασε, δίνοντας τη δυνατότητα να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες των ανθρώπων που εγκατέλειψαν τις εστίες τους.

Εθελοντική ομάδα efood: υλοποίηση 25 δράσεων σε συνεργασία με 13 οργανισμούς

Αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής προσφοράς του efood, αποτελεί η εθελοντική δράση των ανθρώπων του, οι οποίοι και το 2022, με τη συμμετοχή συνολικά 235 efooders, υλοποίησαν, 25 δράσεις σε συνεργασία με 13 οργανισμούς, όπως το Boroume, για την καταπολέμηση σπατάλης τροφίμων, το Νοσοκομείο Άγιος Σάββας, με την ενίσχυση της εθελοντική αιμοδοσία, το Fabric Republic, με τη συλλογή και παροχή ρουχισμού για ευπαθείς ομάδες, το Save your hood, με τη δράση καθαρισμών σε γειτονιές και τον Ερυθρό Σταυρό για την ενίσχυση της παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας.

Η προστασία του περιβάλλοντος και η αναστροφή της κλιματικής αλλαγής στις δράσεις του efood

Σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει ένα θετικό ενεργειακό αποτύπωμα και να συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της προσπάθειας αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, το efood, κατέγραψε και αντιστάθμισε τις εκπομπές Co2 κάθε οχήματος διανομής, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων εργαζομένων όπως και της ενεργειακής κατανάλωσης των γραφείων της εταιρείας, που στεγάζουν περισσότερους από 1000 εργαζόμενους. Σε συνεργασία με τον οργανισμό Climate Partner, πέτυχε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, με τη συμμετοχή του σε ένα διευρυμένο πρόγραμμα προστασίας των δασών στο Περού, το οποίο περιλαμβάνει την παροχή χρηματοδότησης για την προστασία 300.000 εκταρίων πρωτογενούς δάσους στην περιοχή του Αμαζονίου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης Love Delivered  και σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Περιβαλλοντικό Οργανισμό We4all, δημιούργησε ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες του να συμβάλουν στον καθαρισμό και την προστασία των δασών. Μέσω του προγράμματος, το 2022, συγκεντρώθηκαν πόροι, οι οποίοι αξιοποιήθηκαν για τον καθαρισμό περιοχών υψηλού κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιών, όπως οι παρυφές του Ποικίλου Όρους στην Δυτική Αττική, αλλά και τις περιοχές της Ραφήνας και της Παιανίας στον Υμηττό καθώς και για την τοποθέτηση δεξαμενών με νερό σε βουνά της Αττικής, για να χρησιμοποιηθούν σε περίπτωση ανάγκης.

 Safe Roads: Το πρόγραμμα για την ασφάλεια στους δρόμους

Το efood δημιούργησε, το 2022, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια, με τίτλο Safe Roads, στο οποίο εντάσσονται οι ενέργειες που αναλαμβάνει η εταιρεία τόσο για την ασφάλεια των διανομέων της όσο και συνολικά για την οδική συμπεριφορά οδηγών και πεζών. Σχεδιάζοντας και υλοποιώντας ενέργειες σε τρεις βασικούς πυλώνες, την ασφαλή οδήγηση των διανομέων του, την ευαισθητοποίηση του Ελληνικού κοινού για την οδική συμπεριφορά και τις δράσεις παρέμβασης και εκπαίδευσης για τη βελτίωση των συνθηκών οδήγησης στην Ελλάδα,σε συνεργασία με τη δημοφιλή εκπομπή Traction, δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο για την οδική ασφάλεια ενώ εγκαινίασε το efood riders Academy, μια online εκπαιδευτική πλατφόρμα, με σκοπό κάθε διανομέας να αναπτύσσει και να εξελίσσει γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες τόσο για την εργασία του όσο και για την ζωή του, μέσα από διαφορετικές θεματικές ενότητες.

Έχοντας αποδεχτεί το διευρυμένο ρόλο του, ως ενεργό μέρος της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιείται, το efood έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων και για το 2023, επιδιώκοντας να βρίσκεται ς που εντάσσουν την κοινωνική προσφορά στην ίδια τη λειτουργία τους.

Δείτε αναλυτικά τον Απολογισμό με τις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2022» του efood εδώ.

Comments are closed.