Imperial Brands: Καινοτομία στην κατηγορία Θερμαινόμενων Προϊόντων, που ήρθε για να αλλάξει τα δεδομένα!

Με τον όρο καινοτομία εννοείται κάθε νέα και πρωτοποριακή ιδέα ανάπτυξηςπροϊόντων ή υλοποίησης διαδικασιών. Στην περίπτωση των Θερμαινόμενων Προϊόντων, η Imperial Brands πήγε ένα βήμα παραπέρα, λανσάροντας τις Νέες Θερμαινόμενες Ράβδους Τσαγιού με Νικοτίνη iSENZIA οι οποίες ήρθαν να αλλάξουν τα δεδομένα για μια ακόμη φορά σε μια ούτως ή άλλως δυναμική και εξελισσόμενη κατηγορία.

Η αποκάλυψη του καινοτόμου προϊόντος iSENZIA έλαβε χώρα τη Δευτέρα 29Ιανουαρίου, σε ένα χώρο υψηλής και μοντέρνας αισθητικής, με εκλεκτούς προσκεκλημένους και πληθώρα celebrities.

Το iSENZIA αποτελεί μια Νέα προϊοντική πρόταση, η οποία αναπτύχθηκε για να προσφέρει μια ξεχωριστή γευστική εμπειρία με τη χρήση της συσκευής θέρμανσης PULZE. Οι νέες θερμαινόμενες ράβδοι νικοτίνης iSENZIA, χωρίς φύλλα καπνού… αλλά με ποικιλία φύλλων Oolong και πράσινου τσαγιού, έχουν τεχνολογία κάψουλας στο φίλτρο, η οποία προσφέρει την επιλογή μιας πλούσιας και διαφορετικής γεύσης. Το καινοτόμο προϊόν iSENZIA, διατίθεται σε 3 γεύσεις, Watermelon, Berry και Menthol και τιμή πακέτου 3€.

Για μια ακόμη φορά, ο όμιλος της Imperial Brands, επέλεξε την Ελληνική αγορά ως μια από τις πρώτες αγορές παγκοσμίως, για να λανσάρει μια τόσο σημαντική καινοτομία, απαντώντας στην ανάγκη των ενήλικων χρηστών νικοτίνης για νέες γευστικές εμπειρίες. Η Imperial Brands έγινε γνωστή στην κατηγορία Προϊόντων Νέα Γενιάς ήδη από το 2019 με το λανσάρισμα του myblu, το οποίο έγινε γρήγορα το No.1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο, ενώ το 2023 με το λανσάρισμα του blubar, έγινε No.1 και στην κατηγορία των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων Μίας Χρήσης μέσα σε μόλις ένα τρίμηνο, κατέχοντας σήμερα το 38% του συνόλου της κατηγορίας των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων. Στην κατηγορία των Θερμαινόμενων Προϊόντωνεισήλθε μόλις το 2021 με τις θερμαινόμενες ράβδους καπνού iD, φέρνοντας νέες γευστικές προτάσεις με λιγότερη μυρωδιά, καθώς και την πρωτοποριακή όλα σε μία συσκευή PULZE, η οποία προσφέρει έως και 25 χρήσεις με μια φόρτιση.

Με αφορμή το καινοτόμο λανσάρισμα του iSENZIA, o Κοσμάς Βελιώτης, Διευθυντής Consumer Marketing Νοτιοανατολικής Ευρώπης, δήλωσε: «Αποστολή μας είναι να είμαστε δίπλα στους σύγχρονους ενήλικες καταναλωτέςνικοτίνης και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους, προσφέροντας τους περισσότερες και καλύτερες επιλογές, οι οποίες διασφαλίζονται από αυστηράπρότυπα ασφάλειας και ποιότητας. Τα πρώτα μηνύματα καταναλωτών από δοκιμές των Νέων iSENZIA είναι εξαιρετικά, γεγονός που μας γεμίζει με ικανοποίηση και κίνητρο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μοναδικές γευστικές εμπειρίες και πρακτικές λύσεις».  

Ο Νίκος Νικηφορίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας,προσθέτει: «Το λανσάρισμα του Καινοτόμου iSENZIA είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της αποστολής μας να ανταποκρινόμαστε στις δυναμικές εξελίξεις των αναγκών των ενήλικων Καταναλωτών μας. Σήμερα, η Ελλάδα αποτελεί το Εργαστήριο Ανάπτυξης Προϊόντων Νέας Γενιάς για το Group της ImperialBrands, δίνοντας ώθηση στο όραμά μας. Σηματοδοτούμε το Αύριο μίας Ισχυρής Επιχείρησης, χαράζοντας τον Δρόμο για ένα πιο Υγιές Μέλλον!»

Comments are closed.