“Πράσινη” επέτειος για τις εταιρίες Air France και KLM

Κύριο γνώμονα αποτέλεσε η προστασία του περιβάλλοντος με δράσεις δενδροφύτευσης και όχι μόνο.

Την 88η επέτειό της γιόρτασε η Air France και την 102η η KLM και ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική τους για ενίσχυση της ευαισθητοποίησης σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον, πραγματοποίησαν μια σειρά από δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες προχώρησαν σε προγραμματισμό δενδροφύτευσης στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής που το καλοκαίρι επλήγη από τις καταστροφικές πυρκαγιές, συμμετέχοντας στην περιβαλλοντική συμμαχία της we4all, του Μη Κερδοσκοπικού Περιβαλλοντικού Οργανισμού με αποστολή να βοηθήσει τον πλανήτη μας.

Παράλληλα, με αφορμή τα γενέθλια της Air France και έχοντας επιλέξει την Θεσσαλονίκη ως έναν από τους προορισμούς στην Ελλάδα που η εταιρεία επέκτεινε το δίκτυο της αυτό το καλοκαίρι, δημιουργήθηκε και παραδόθηκε στο Δήμο Θεσσαλονίκης στις 7 Οκτωβρίου ένα «πράσινο» παγκάκι το οποίο τοποθετήθηκε στο Πάρκο της Γαλλίας. Το παγκάκι, που έγινε με την συνδρομή της Fraport, είναι κατασκευασμένο από φυσικά υλικά, – ξύλο και μέταλλο – έχει ενσωματωμένες θέσεις ποδηλάτου, και δημιουργεί έναν μοναδικό χώρο στάθμευσης και ξεκούρασης στο πάρκο.

Περιμετρικά του πάρκου, μια σειρά από στύλους που είχαν τοποθετηθεί πριν από αρκετά χρόνια και απεικόνιζαν πάρκα της Γαλλίας, ανανεώθηκε με πρωτοβουλία της Air France. Μετά την παρέμβαση της εταιρείας, αντικαταστάθηκαν οι φωτογραφίες τους και πλέον αποτελούνται από δύο σειρές πρωτότυπων οπτικών πάνελ με θέμα τους δεσμούς μεταξύ των δύο χωρών και των πολιτισμών τους.

Μέσω των συγκεκριμένων πάνελς και με την χρήση QR codes το κοινό έχει πρόσβαση στα Chroniques du Jeudi που δημιουργήθηκαν τον περασμένο Νοέμβριο με σκοπό την ανάδειξη των δυνατών αυτών δεσμών μεταξύ της Γαλλίας και της Βόρειας Ελλάδας. Κάποια άλλα παραπέμπουν σε εικονογραφημένα audiobooks για παιδιά με τίτλο «Από τον Αίσωπο στον Λα Φονταίν».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά μύθων του Έλληνα μυθοποιού Αίσωπου και του Γάλλου μυθοποιού Ζαν ντε Λα Φονταίν, τους οποίους διαβάζουν δίγλωσσοι Έλληνες μαθητές. Σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα συμμετείχαν μαθητές από περισσότερα από 100 σχολεία της Βόρειας Ελλάδας με την υποστήριξη περίπου σαράντα καθηγητριών και καθηγητών γαλλικής γλώσσας.

Στόχος η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των εταιριών

Οι εταιρείες Air France και KLM εργάζονται για πολλά χρόνια με στόχο να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, κατά 50% στις εκπομπές CO2 και για μηδενικό αποτύπωμα στο έδαφος μέχρι το 2030. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής του ομίλου η ανάληψη πρωτοβουλιών και η υποστήριξη ενεργειών και δράσεων σε όλο τον κόσμο που συμβαδίζουν με την οικολογικά υπεύθυνη συμπεριφορά. Για πολλά χρόνια, οι εταιρείες Air France και KLM συμμετέχουν σε προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης στον τομέα των εναλλακτικών καυσίμων. Το 2011 οι δύο αεροπορικές εταιρείες ήταν από τις πρώτες που πραγματοποίησαν εμπορικές πτήσεις καταδεικνύοντας μια πιθανή εναλλακτική λύση έναντι των ορυκτών καυσίμων.

Σε τοπικό επίπεδο, έχουν τα τελευταία χρόνια αναλάβει πρωτοβουλίες, συμβάλλοντας στον καθαρισμό των θαλασσών σε μαρίνες της Μεσογείου, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση. Επίσης, το πρόγραμμα Corporate SAF (Sustainable Aviation Fuel) που εγκαινίασε μέσα στην χρονιά ο όμιλος, αφορά τους εταιρικούς πελάτες, οι οποίοι μετά από τον υπολογισμό των εκπομπών CO₂ που σχετίζονται με τα ταξίδια τους, μπορούν να καθορίσουν μια ετήσια συνεισφορά που επιθυμούν να έχουν στο πρόγραμμα αυτό.

Όλες οι συνδρομές των εταιρειών στο πρόγραμμα θα επενδύονται στην συνέχεια στην προμήθεια και κατανάλωση SAF. Η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει τη δημιουργία μιας βιώσιμης βιομηχανίας καυσίμων στις αερομεταφορές που θα εγγυάται τα ολοένα και πιο οικολογικά υπεύθυνα ταξίδια.

Comments are closed.