Fiat: Παρουσιάζει τα νέα 500X Hybrid και Tipo Hybrid

Η αυτοκινητοβιομηχανία ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με τα δύο μοντέλα χαμηλών ρύπων.

Με την παρουσίαση των νέων 500X Hybrid και Tipo Hybrid, η Fiat ολοκληρώνει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Το ταξίδι ξεκίνησε με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid και συνεχίστηκε με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό 500. Τώρα, με την αποκάλυψη των 500X και Tipo που εφοδιάζονται με το νέο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, η ιταλική εταιρεία ολοκληρώνει τη δέσμευση της να προσφέρει τουλάχιστον μία έκδοση χαμηλών ρύπων για κάθε της μοντέλο.

Το νέο υβριδικό σύστημα είναι φιλικό προς το περιβάλλον και προσιτό, προσφέροντας σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης. Το μυστικό της υψηλής απόδοσης είναι ο συνδυασμός της νέας γενιάς του Turbo 4 κυλινδρου κινητήρα Fire Fly χωρητικότητας 1,5 λίτρων, απόδοσης 130 ίππων και 240Nm ροπής και του 48-Volt ηλεκτροκινητήρα των 15 kW με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων. Χάρη στην προηγμένη υβριδική τεχνολογία, ο κινητήρας Fire Fly υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα BSG, ο οποίος προσφέρει αθόρυβη και άμεση εκκίνηση, ενώ ο κύριος ηλεκτροκινητήρας δίνει τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας.

Η οικονομία καυσίμου και οι χαμηλότερες εκπομπές, συνδυάζονται με αναβαθμισμένες επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα να διαρκεί 8,8 δευτερόλεπτα (Tipo) και 9,4 δευτερόλεπτα (500X), χάρη και στην άμεση παροχή ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα. Η απόδοση του θερμικού κινητήρα υποστηρίζεται σε κάθε φάση από τον ηλεκτροκινητήρα, εξαφανίζοντας την υστέρηση του Turbo και προσφέροντας αξεπέραστη απόκριση στο γκάζι. Αντίστοιχα αν το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG ο θερμικός κινητήρας εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και επιταχύνει με δύναμη το αυτοκίνητο. Τέλος, ο ηλεκτροκινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό κατά τη διάρκεια που αυτός φτάνουν στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας, μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου.

Comments are closed.