Η Μαδρίτη επενδύει στη βιώσιμη κινητικότητα

Σε παραγγελία 90 ηλεκτρικών λεωφορείων από την Irizar e-mobility, προχώρησε η Δημοτική Εταιρεία Μεταφορών της Μαδρίτης.

Η Δημοτική Εταιρεία Μεταφορών της Μαδρίτης (Empresa Municipal de Transportes de Madrid – EMT) συνεχίζοντας δυναμικά την πορεία προς τον εξηλεκτρισμό του στόλου της, για πέμπτη φορά, ανέθεσε άλλη μια παραγγελία στην Irizar e-mobility, αυτή τη φορά για 90 λεωφορεία.

Αυτή η τελευταία παραγγελία σημαίνει ότι η EMT Μαδρίτης θα έχει πλέον συνολικά 175 λεωφορεία Irizar με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο στόλο της.

Τα οχήματα Irizar με μηδενικούς ρύπους θα διαθέτουν μπαταρίες τελευταίας γενιάς αποδοτικότητας άνω των 430 kWh. Η μονάδα έλξης των οχημάτων θα είναι ένας κεντρικός κινητήρας 206 kW.

Τα λεωφορεία μπορούν να φορτιστούν με τη χρήση ανεστραμμένου παντογράφου ή με αργή φόρτιση στο χώρο στάθμευσης

Η ΕΜΤ, η οποία έχει φιλόδοξα σχέδια για τη μετάβαση της προς την ηλεκτροκίνηση, εμπιστεύτηκε για πέμπτη φορά την Irizar e-mobility, αναθέτοντάς της παραγγελία για 90 ηλεκτρικά λεωφορεία. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη παραγγελία ηλεκτρικών λεωφορείων που έχει ανατεθεί στην Irizar e-mobility μέχρι σήμερα, ενώ πρόκειται για τον μεγαλύτερο διαγωνισμό για ηλεκτρικά λεωφορεία που έχει διεξάγει η EMT της Μαδρίτης.

Σύμφωνα με τον διευθυντή της υπηρεσίας μεταφορών της EMT Μαδρίτης, Carlos Sierra, «Η EMT προχωρά προς τον εξηλεκτρισμό του στόλου της εδώ και αρκετά χρόνια. Η Irizar e-mobility ήταν στο πλευρό μας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του τεχνολογικού μετασχηματισμού και στη στρατηγική μας που θα καταστήσει δυνατή τον εξηλεκτρισμό του 25% του στόλου μας το 2025».

«Είμαστε πολύ ευγνώμονες στην EMT Madrid για αυτή τη νέα παραγγελία. Είμαστε γεμάτοι υπερηφάνεια που συμμετέχουμε σε αυτό το τεράστιο έργο της EMT Madrid, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα της ηλεκτροκίνησης των δημόσιων μεταφορών» επισήμανε ο εμπορικός διευθυντής της Irizar e-mobility, Txema Otero.

Τα νέα οχήματα που θα συμπεριληφθούν στον στόλο της EMT θα είναι εξοπλισμένα με μπαταρίες τελευταίας γενιάς 430 kWh της Irizar, οι οποίες θα εξασφαλίσουν στα λεωφορεία βέλτιστη εμβέλεια.

Η φόρτιση των οχημάτων θα γίνεται με τη χρήση ανεστραμμένου παντογράφου ή συνδέσμου φορτιστή Combo 2. Και η μονάδα έλξης θα είναι ένας κεντρικός κινητήρας 206 kW.
Οι εξατομικευμένες δοκιμές έγιναν από την EMT Madrid για τη μέτρηση της εμβέλειας και των απαιτήσεων απόδοσης για την ανάθεση του έργου. Το Irizar e-mobility πήρε αποτελέσματα ρεκόρ στη δοκιμή, υπερβαίνοντας εύκολα περισσότερα από 350 χιλιόμετρα.

Τα οχήματα θα έχουν μήκος 12 μέτρα. Θα έχουν δύο πόρτες, 28 θέσεις επιβατών, μία θέση οδηγού και δύο θέσεις για αναπηρικά αμαξίδια. Εκτός από τα περιβαλλοντικά οφέλη των μηδενικών εκπομπών CO2 και των χαμηλών επιπέδων θορύβου, τα λεωφορεία ξεχωρίζουν επίσης λόγω του σχεδιασμού τους. Ακόμα, ο στόλος διαθέτει ορισμένα αισθητικά χαρακτηριστικά του τραμ Irizar ie, όπως η χρήση καμερών αντί για καθρέφτες οπισθοπορείας.

Comments are closed.