Generali: Στηρίζει τους πυρόπληκτους της Αττικής

H εταιρεία δημιούργησε ένα ειδικό πλαίσιο ανταπόκρισης μέσω του οποίου παρέχεται άμεσα ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

Στην ενεργοποίηση ειδικού μηχανισμού προχώρησε η Generali Hellas, στηρίζοντας έμπρακτα τους ασφαλισμένους της μετά τις πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η Generali δημιούργησε ένα ειδικό πλαίσιο ανταπόκρισης μέσω του οποίου δύναται να παρέχει άμεσα ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία επικοινώνησε από την πρώτη στιγμή με τους ασφαλισμένους της στην περιοχή, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία, ενώ προχώρησε στην απλοποίηση των διαδικασιών αποζημίωσης με σκοπό την ταχύτατη καταγραφή των ζημιών και τον μηδενισμό του χρόνου καταβολής αποζημιώσεων για την αποκατάστασή τους. Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι του οργανισμού εργάζονται ακατάπαυστα με σκοπό την ομαλότερη και γρηγορότερη επιστροφή των ασφαλισμένων στην καθημερινότητα.

Σε αυτή την κατεύθυνση, όπως σημειώνεται, η εταιρεία προχώρησε:

  • Στη δημιουργία νέας επιλογής στο τηλεφωνικό κέντρο της για την άμεση 24/7 επικοινωνία με την εταιρεία ειδικά για ενεργοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την αναγγελία ζημιών των ασφαλισμένων.
  • Στο συντονισμό ομάδας πραγματογνωμόνων για τη συνεχή και άμεση επιθεώρηση των ζημιών και την παροχή συμβουλών προς τους ασφαλισμένους.
  • Στην επιτάχυνση της διαδικασίας αποζημίωσης εγκρίνοντας ταχύτατα ποσά προκαταβολών, μετά την αναγγελία και την αυτοψία της ζημιάς.

Επιπροσθέτως, η εταιρεία προσέφερε τις παρακάτω παροχές σε όσους ασφαλισμένους της επικοινώνησαν με το τηλεφωνικό της κέντρο:

  • Διαμονή σε ξενοδοχείο
  • Έξοδα φύλαξης της ασφαλισμένης κατοικίας/ επιχείρησης
  • Έξοδα ασθενοφόρου σε περίπτωση τραυματισμού ή εκδήλωσης περιστατικού υγείας
  • Ψυχολογική υποστήριξη για την δυσκολίας διαχείρισης της πρωτόγνωρης για εκείνους κατάστασης.

Comments are closed.